Când stai o zi întreagă la plajă, tentația poate fi să mâncaci afară, la restaurant, sau fast-food, dar opțiunea nu este doar costisitoare, dar de cele mai multe ori nu este ideală pentru sănătate. Băuturile răcoritoare, gustările rapide, cum ar fi cartofii prăjiți și biscuiții, hamburgerii, hot-dog și înghețata sunt alegerile făcute de cele mai multe persoane.

Activitatea fizică desfășurată într-o zi pe plajă este egală sau mai mică decât cea făcută într-o zi normală, deoarece majoritatea timpului este petrecut pe prosop. Din acest motiv, consumul de alimente sănătoase și proaspete este cel mai important lucru.

Trebuie remarcat faptul că, atunci când duceți toată mâncarea de pe zi la plajă, mâncarea trebuie să fie bine conservată, deoarece căldura âi poate afecta calitatea. Ar trebui să folosiți întotdeauna o geantă frigorifică pentru a transporta merindea și să așezați întotdeauna totul la umbră.

În această perioadă a anului, pierderea de lichide și minerale este mai mare decât în ​​orice alt sezon. Prevenirea deshidratării este cel mai important în zilele fierbinți și de aceea trebuie să luați cu voi alimente esențiale care nu ar trebui să lipsească niciodată. Hidratarea este regula unu, iar apa trebuie să fie întotdeauna băutura preferată.

Cu toate acestea, pentru cei care caută alte opțiuni, „sucurile naturale, shake-urile și fructele, care oferă vitamine” sunt alegeri gustoase pe care puteți încerca.

SĂNĂTOS ȘI HRĂNITOR

Vinetele, dovlecelul, castravetele, roșiile și ardeii sunt regii legumelor de vară care pot fi transformate în salate, supe reci și diferite feluri de mâncaruri rapide. Nu există aliment mai bun decât altul, totul este să le alegeți pe cele care sunt importante din punct de vedere nutrițional, precum fructe, legume, carnea (de preferință albă), pește și orez și să evitați alimentele procesate, cu grăsimi, sare și conținut ridicat de zahăr.

În funcție de necesitățile energetice și nutriționale ale fiecărei persoane, pentru o zi la plajă este indicat să mâncați „două-trei porții de fructe, 30 de grame de fructe, unul sau două iaurturi sau alternative vegetale și un fel de mâncare rece pentru prânz: salată verde, rucola sau alte frunze verzi, paste sau cuscus, proteine ​​animale, cum ar fi pui sau ton mărunțit, sau proteine ​​vegetale, cum ar fi năutul. Sosul trebuie transportat separat și poate include uleiul clasic, oțetul sau lămâia și oregano.