Exercițiile fizice scad de asemenea inflamația, îmbunătățesc fluxul sanguin și măresc energia.

Să începem prin a ne cunoaște limitele și nivelul de confort. Adică ar trebui să alegem exerciții cu care suntem deja familiarizate și care ne plac. Nu trebuie să fie și nu ar trebui să fie un antrenament de mare intensitate - poate fi chiar mersul pe jos, yoga sau chiar dansul. Cel mai greu este să începi, dar concentrarea asupra exercițiilor care ne vor aduce beneficii poate fi un factor motivant.

În ciuda faptului că ați primit sfaturi de la prietene, toate experiențele sunt diferite, dacă nu vă simțiți confortabil, este important să vă opriți sau să reduceți intensitatea exercițiului. Iată câteva sugestii de exerciții de făcut în timpul perioadei de menstruație:

- Alergatul, mersul pe jos sau alt cardio ușor. Menținerea exercițiilor cardiovasculare la o intensitate mai redusă poate fi benefică. Ne putem gândi chiar să alergăm dacă este de o intensitate moderată si este potrivit pentru tine.

- Antrenament de forță de o intensitate redusă. În perioada menstruației, există o potențială creștere a forței, astfel încât dacă profitați de acesta poate avea consecințe benefice. Cu alte cuvinte, unele exerciții de antrenament cu greutăți sunt o idee bună.

- Yoga și Pilates: Ambele practici pot contribui la relaxarea organismului și pot reduce simptomele crampelor, sensibilității sânilor și oboselii musculare. Evitați așa-numitele poziții inversate.