Practicarea exercițiilor fizice este un factor important în a duce o viață sănătoasă, atât pentru corp, cât și pentru minte.

De asemenea, sportul ajută la îmbunătățirea sănătății și a aspectului pielii, crescând circulația oxigenului în piele, promovând înmulțirea celulelor și a antioxidanților, contribuind la prevenirea și reducerea semnelor de îmbătrânire și, datorită scăderii nivelului de cortizol, de asemenea. ajută la reducerea stresului care provoacă acnee și alte iritații ale pielii, cum ar fi psoriazisul.

Totuși, poate dăuna foarte mult sănătății pielii, acesta fiind unul dintre organele cele mai expuse agresiunilor în timpul antrenamentului: de la contactul fizic și excreția de toxine prin transpirație până la expunerea la soare, pentru cei care se antrenează în aer liber.

Ar trebui, așadar, să practicăm exerciții fizice și să avem grijă de piele înainte și după antrenament, pentru ca aceasta să rămână sănătoasă, hidratată și să prevină îmbătrânirea.

INGRIJIREA PIELII

#1 – Pentru a pregăti pielea pentru antrenament, este important să vă spălați fața și să alegeți ”să vă lăsați machiajul acasă”, deoarece poate acționa ca o barieră și poate preveni transpirația normală a pielii, congestionând porii.

Exercițiile fizice ridică temperatura corpului și porii tind să se deschidă, astfel încât pielea trebuie să respire pentru a regla temperatura normală a corpului.

# 2 – Prinde-ți părul pentru a preveni contactul cu fața și pentru a preveni răspândirea transpirației și a bacteriilor și a provoca iritații.

#3 - Este important să vă spălați fața după exercițiu pentru a curăța transpirația și bacteriile care s-au acumulat în timpul antrenamentului. Faceți duș și schimbați-vă hainele.

#4 – În același mod în care lăsăm mușchii să se relaxeze după antrenament, ar trebui să fim atenți și la piele. Căldura și supraîncălzirea împiedică stabilizarea normală a pielii, așa că dacă practicați antrenament de înaltă performanță, sau chiar yoga, este recomandată hidratarea profundă cu produse care calmează roșeața pielii, combătând deshidratarea și iritația care sunt consecință a sportului.

#5 – Masează pielea pentru absorbția completă a cremei hidratante, alutând la circulația sângelui pentru efecte reparatoare, regeneratoare și anti-îmbătrânire.